Hass and Associates – U Av jeg Advarer Av Phishing Scam

Hass and Associates, U Av jeg Advarer Av Phishing Scam

http://www.foxillinois.com/news/local/U-Of-I-Warns-Of-Phishing-Scam-200877271.html

Adskillige Universiteter av Illinois e-postbrukere ha blitt datasnoket.

U advarer av jeg tjenestemenn om en phishing scam som har fortsatt i løpet av det siste paret av ukene. De sier phishing angrepet brukte e-poster med Universitet av Illinois å brennemerking, som lurte brukere ved åpenbareen deres kontos informasjon, som brukernavn og passord.

Nå er de datasnokede kontiene som blir brukt om å sende mer søppelpost og phishing budskap.

Sendeutsøppelpoststyringstjenester svartelister nå alle e-poster fra all U av jeg begrunner. Universitetet sa at systemforandringer blir laget å hjelpe reduserer angrepene

This entry was posted in business, internet, news, technology and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Hass and Associates – U Av jeg Advarer Av Phishing Scam

  1. If you have been hacked it is probably your own fault too. You are being reckless maybe

Leave a Reply

